VIVAnews Forums
Welcome to VIVAforum!
If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.


Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
  #1  
Old 2 March 2011, 21:34
dokterbeat's Avatar
Gold Member
 
Join Date: Feb 2011
Location: purwokerto
Posts: 7,662
Thanks: 3
Thanked 74 Times in 61 Posts
dokterbeat super top memberdokterbeat super top memberdokterbeat super top memberdokterbeat super top memberdokterbeat super top memberdokterbeat super top memberdokterbeat super top memberdokterbeat super top memberdokterbeat super top memberdokterbeat super top memberdokterbeat super top member
:pengumuman: Ciri-ciri Cowok yang Masih Perjaka & Tidak Perjaka



Sebenernya gak cuma cewek doank yang bisa dibedain keperawanannya. Emang gak banyak orang tau gimana cara ngebedain keperjakaan cowo. Tapi berikut ciri cowo yang udah gak perjaka:
Menurut Seksolog:
Kalo cowo masih perjaka, pasti Mr. P-nya merah dan masih kenceng kulit kelaminnya.
Sedangkan kalo cowo udah gak perjaka pasti Mr. P-nya hitam dan keriput2 kulit kelaminnya, semakin dia sering ngelakuin, pasti warnanya tambah hitam dan kulitnya tambah keriput..
Kira-kira begitulah ciri-ciri cowok yang masih perjaka. Buat kamu para cowok-cowok, apakah masih perjaka? Nah, buat para cewek-cewek sekarang jadi tau kan gimana ngebedain ciri-ciri cowok yang masih perjaka ato nggak. Emm, suka yang merah apa yang hitam? hayo ngaku!!

Sumber disini

Last edited by A‎jengmaniez; 4 March 2011 at 11:03. Reason: promo link yang bukan sumber thread
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to dokterbeat For This Useful Post:
septiano18 (2 March 2011)
  #2  
Old 2 March 2011, 22:44
NakGile-Banget's Avatar
Silver Member
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 3,490
Thanks: 243
Thanked 60 Times in 27 Posts
NakGile-Banget super top memberNakGile-Banget super top memberNakGile-Banget super top memberNakGile-Banget super top memberNakGile-Banget super top memberNakGile-Banget super top memberNakGile-Banget super top memberNakGile-Banget super top memberNakGile-Banget super top memberNakGile-Banget super top memberNakGile-Banget super top member
Default

coba dong gan liatin punya ane.........
Reply With Quote
  #3  
Old 2 March 2011, 23:08
ahmadrosidi's Avatar
New Member
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 12
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
ahmadrosidi is an unknown quantity at this point
Default

meski sudah gak perjaka tapi pinter ngerawat alat pital ya tetep kenceng gan
Reply With Quote
  #4  
Old 4 March 2011, 00:42
kora-kora kuya's Avatar
Gold Member
 
Join Date: Nov 2010
Location: KotaKita
Posts: 5,000
Thanks: 11
Thanked 8 Times in 3 Posts
kora-kora kuya super top memberkora-kora kuya super top memberkora-kora kuya super top memberkora-kora kuya super top memberkora-kora kuya super top memberkora-kora kuya super top memberkora-kora kuya super top memberkora-kora kuya super top memberkora-kora kuya super top memberkora-kora kuya super top memberkora-kora kuya super top member
Default

Quote:
Originally Posted by ahmadrosidi View Post
meski sudah gak perjaka tapi pinter ngerawat alat pital ya tetep kenceng gan
ngrawat nya gemana gan ...
Reply With Quote
  #5  
Old 4 March 2011, 00:53
Al-Vino's Avatar
Senior Member
 
Join Date: Nov 2010
Location: boulevard of broken dreams
Posts: 509
Thanks: 14
Thanked 0 Times in 0 Posts
Al-Vino super top memberAl-Vino super top memberAl-Vino super top memberAl-Vino super top memberAl-Vino super top memberAl-Vino super top memberAl-Vino super top memberAl-Vino super top memberAl-Vino super top memberAl-Vino super top memberAl-Vino super top member
Default

kelihatannya Pengalaman pribadi nih....
Reply With Quote
  #6  
Old 4 March 2011, 00:58
Ianpu_EL_Cules's Avatar
Silver Member
 
Join Date: May 2010
Location: One of Heaven
Posts: 1,570
Thanks: 0
Thanked 3 Times in 2 Posts
Ianpu_EL_Cules super top memberIanpu_EL_Cules super top memberIanpu_EL_Cules super top memberIanpu_EL_Cules super top memberIanpu_EL_Cules super top memberIanpu_EL_Cules super top memberIanpu_EL_Cules super top memberIanpu_EL_Cules super top memberIanpu_EL_Cules super top memberIanpu_EL_Cules super top memberIanpu_EL_Cules super top member
Default

ah masak sih...
coba ntar aku liat punyaku...
Reply With Quote
  #7  
Old 4 March 2011, 09:22
bakoel's Avatar
Junior Member
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 352
Thanks: 2
Thanked 0 Times in 0 Posts
bakoel super top memberbakoel super top memberbakoel super top memberbakoel super top memberbakoel super top memberbakoel super top memberbakoel super top memberbakoel super top memberbakoel super top memberbakoel super top memberbakoel super top member
Default

hmmmmm
makasih infnya gan ..
Reply With Quote
  #8  
Old 4 March 2011, 09:25
chilok's Avatar
Gold Member
 
Join Date: Jul 2010
Location: sebatang lidi
Posts: 5,895
Thanks: 111
Thanked 30 Times in 19 Posts
chilok super top memberchilok super top memberchilok super top memberchilok super top memberchilok super top memberchilok super top memberchilok super top memberchilok super top memberchilok super top memberchilok super top memberchilok super top member
Default

waduhh kudu liat manual dulu dunkss..
Reply With Quote
  #9  
Old 4 March 2011, 13:36
Banned
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 570
Thanks: 6
Thanked 28 Times in 23 Posts
jarnug super top memberjarnug super top memberjarnug super top memberjarnug super top memberjarnug super top memberjarnug super top memberjarnug super top memberjarnug super top memberjarnug super top memberjarnug super top memberjarnug super top member
Default

masak sih???
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On



All times are GMT +7. The time now is 07:38.